Betalen en abonnement

Het betalen lukt niet.

Na het opstellen van uw Digitale Wilsverklaring betaalt u met iDEAL. Als de betaling niet lukt, zenden wij u een e-mail met een betaallink.

Hoe gaat het betalen?

U stelt uw Digitale Wilsverklaring op en betaalt daarna met iDeal. Het verlengen van uw abonnement gaat uitsluitend via automatische incasso.

Hoe lang blijft mijn Digitale Wilsverklaring geldig als ik niet betaal?

Na 1 jaar vervalt uw abonnement. Als u dat niet verlengt, kunt u uw Digitale Wilsverklaring niet meer inzien of  aanpassen.

Hoe lang is een Digitale Wilsverklaring geldig?

Uw Digitale Wilsverklaring is 1 jaar geldig.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

In de online omgeving van uw Digitale Wilsverklaring kunt u kiezen uw abonnement op te zeggen.

Is er een helpdesk?

Ja, de helpdesk kunt u bereiken via helpdesk@voor-morgen.nl. U kunt ons ook telefonisch op werkdagen bereiken tussen 09.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 085-30 36 425.

Kan de beëindiging van het abonnement ongedaan worden gemaakt?

Als u uw abonnement hebt geëindigd stopt uw toegang tot uw Digitale Wilsverklaring op het platform. Uw gegevens worden verwijderd. Als u spijt heeft kunt u een nieuwe Digitale Wilsverklaring opstellen tegen de gebruikelijke kosten.

Waarom een abonnement?

Voor-Morgen is website met een online platform. Hierop heeft u uw Digitale Wilsverklaring opgesteld. Voor-Morgen versleuteld en beveiligd die informatie zodat anderen er niet bij kunnen. Daarnaast zorgt zij ervoor dat uw Digitale Wilsverklaring 24/7 toegankelijk en aanpasbaar blijft voor u, en inzichtelijk voor uw vertegenwoordiger. U kunt u wensen, motivatie, video en Digitale Wilsverklaring daardoor dagelijks aanpassen. Uw wensen blijven up to date en inzichtelijk voor vertegenwoordiger en arts. De kosten hiervan worden aan u in rekening gebracht in de vorm van een jaarlijks abonnement.

Wanneer kan ik mijn jaarabonnement bij Voor-Morgen opzeggen?

Na een jaar wordt uw abonnement met een jaar verlengd. U kunt in het 2e jaar uw abonnement altijd tussentijds beëindigen, met een opzegtermijn van een maand. De niet gebruikte maanden van het abonnement worden aan u terugbetaald. Uw gegevens worden verwijderd.

Wanneer kan mijn vertegenwoordiger mijn abonnement beëindigen?

Uw vertegenwoordiger kan uw abonnement niet beëindigen. Alleen u kunt inloggen in De Digitale Wilsverklaring en wijzigingen doorvoeren.

Wat krijg ik voor dat geld?

U krijgt de mogelijkheid online een persoonlijk en beveiligd document op te stellen met 4 wilsverklaringen, inclusief een videotoelichting met aanwijzingen voor uw vertegenwoordiger. Hiermee weet u dat uw wensen op gebied van verzorging en behandeling zullen worden uitgevoerd ook als u dat zelf niet meer kunt. Het document kunt u 24/7 inzien en kosteloos aanpassen.

Wat zijn de gevolgen als ik het abonnement beëindig?

Uw toegang tot het online platform vervalt en daarmee de mogelijkheid uw Digitale Wilsverklaring te (her)bevestigen of aan te passen aan uw huidige wensen. Uw Dw zal door het verloop van tijd snel verouderen en aan actualiteitswaarde verliezen. Artsen kunnen weinig met een 'oud' en mogelijk niet actueel document. Uw wensen kunnen mogelijk niet worden uitgevoerd.

Wat zijn de kosten van de Digitale Wilsverklaring?

Ik betaal in het 1e jaar € 85 (introductieprijs geldt, nu tijdelijk geen afsluitkosten) voor het opstellen en € 40 voor het abonnement. In het 2e jaar betaal ik alleen € 40 voor het abonnement. Daarmee is mijn Digitale Wilsverklaring 24/7 toegankelijk. Mijn tussentijdse wijzigingen zijn kosteloos. Alle prijzen zijn inclusief btw.

"Vragen van artsen konden wij niet beantwoorden."

Mijn broer Peter raakte besmet met de Britse covid variant. De klachten begonnen mild, maar de situatie verergerde snel. Hij werd met spoed opgenomen in het ziekenhuis en belandde op de intensive care. Vragen van artsen over zijn behandelingswensen of wilsverklaringen konden wij als familie niet beantwoorden. Had Peter iets vastgelegd? Het was een moeilijke periode. Gelukkig is Peter bijna weer de oude. Ik heb voor mijzelf besloten mijn zorg- en behandelwensen vooraf vast te leggen mocht mij ooit iets overkomen. Bij Voor-Morgen heb ik het eenvoudig kunnen regelen. Het geeft me rust en een veilig gevoel.
Monique

“Ik heb mijn behandel- en zorgwensen in 1 document geregeld.”

"Ik heb een ongeneeslijke ziekte en weet dat er een moment komt dat iemand anders voor mij moet beslissen. Wanneer dat zal zijn? Gelukkig nog geen idee! Dankzij de Digitale Wilsverklaring van Voor-Morgen heb ik mijn medische behandel- en zorgwensen in 1 document geregeld. Erg praktisch, lage kosten en altijd up-to-date in een beveiligde omgeving met een unieke persoonlijke code."
Richard
Ik geef Voor-Morgen 5 sterren.